Известие

Collapse
No announcement yet.

Конверсии на инжекциони към карбуратори

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Значи може да стане номера с помпата но трябва с редуциращ клапан да се направи налягането на 0,3 бара ... иначе ще я дави и поплавъците няма да могат да затварят иглите и за това най безболезнения вариянт е редуциращ клапан и рагулираш на 0,3 бара и си свиркаш от карбовете има обратна връзка към резервоара поне при мойта има

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от valentino Покажи съобщение
      Аз ще спамя вижте какво видях искам я веднага днес ще я сънувам сигурно: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b22djl1ptqhg#
      Чак пък да я сънуваш, няма нужда. Тия 156 к.с. ако не са от динографика, са много под въпрос.
      Гледам в подписа, че си с 40-ки карбове, мо от завода колата не е така, сменял ли си ги или нещо друго е правено?
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        Така е закупена BOBI_33 баща ми я докара през 1993 година от Италия там ако са я пипали нещо но си е така с 40ки
        alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

        Comment


        • #19
          помпата на инжекциона е на 3 бара, няма смисъл да се ползва тя. от моноинжекцион също не става, те са на 1 бар. най-добре обикновена ел помпа за карбуратори.

          тука в търново има един чичка с 33-ка с двигател 1,6 от 145 и карбуратори но работи само на газ за това си е купил и 146 2.0
          точка

          Comment


          • #20
            А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
            ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
            Alfa Romeo 145 3.0V6
            Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
              А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
              Над 40-ки на 1.7 ще има смисъл само ако е 16V и се сложат сериозни валове с повече градуси и повдигане за 2 бона и то ако се кара на 8000+ об./мин.
              А и първите по размер по-големи от 40-ки са чак 44 mm.

              Аз си мисля, че с 4 двойни 36-чки може спокойно да се подкара 5-6 литров осмак(т.нар. "small block V8") и да вади макс. мощност още на 4500-5000 об.мин.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
                Над 40-ки карбове въобще няма смисъл. Този мотор не може да засмуче повече въздух през тия клапани ако ще и 50-ки карбове да сложиш. А относно тръгването в ниските ще е най-добре да са карбовете 36-ци. С тях ще върви добре в целия диапазон. Все пак имайте предвид, че става въпрос за мотор с кубатура 1712 куб. см.
                2.0 ТС 16В засмуква от 1 дросел с диаметър 50 и няколко милиметра и му е достатъчно, при условие, че върти и до по-високи обороти.
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:03.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Над 40-ки карбове въобще няма смисъл. Този мотор не може да засмуче повече въздух през тия клапани ако ще и 50-ки карбове да сложиш. А относно тръгването в ниските ще е най-добре да са карбовете 36-ци. С тях ще върви добре в целия диапазон. Все пак имайте предвид, че става въпрос за мотор с кубатура 1712 куб. см.
                  2.0 ТС 16В засмуква от 1 дросел с диаметър 50 и няколко милиметра и му е достатъчно, при условие, че върти и до по-високи обороти.
                  За клапаните си прав че са малки,но при нас един приятел участва вьв рали крос сьс 145-ца боксерка,като за да влезе в клас до 1.6 се наложи да слага някакви 16клапанови бутала от фиат(84 мм.) и може да се каже че мотора си беше 1.6 16в.,като главите им беше разпробил сериозно отворите,та с какви ли не алфови корбуратори не я проба,е не и не,ще кажа само че в момента колата е с45-ци(даде 2 бона за тях,и то 2-а у-ба.,някави червени такива ама човекьт от които ги е взел казал че всичко трьгвало с тях)и дава 15,5и6 което според мен е добре,ама все пак нека и др.колеги споделят мнение,това е моето,ще гледам да кача някоя др.снимка на вьпр.145
                  ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                  Alfa Romeo 145 3.0V6
                  Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                    За клапаните си прав че са малки,но при нас един приятел участва вьв рали крос сьс 145-ца боксерка,като за да влезе в клас до 1.6 се наложи да слага някакви 16клапанови бутала от фиат(84 мм.) и може да се каже че мотора си беше 1.6 16в.,като главите им беше разпробил сериозно отворите,та с какви ли не алфови корбуратори не я проба,е не и не,ще кажа само че в момента колата е с45-ци(даде 2 бона за тях,и то 2-а у-ба.,някави червени такива ама човекьт от които ги е взел казал че всичко трьгвало с тях)и дава 15,5и6 което според мен е добре,ама все пак нека и др.колеги споделят мнение,това е моето,ще гледам да кача някоя др.снимка на вьпр.145
                    Здравейте ,дано не досаждам но си мисля че всеки един
                    атмосверен двигател както и да е подготвен ТОЙ дори и за 16 в двигател и дори с компромиси в наклона на портовете без валове със променен лифт не може да носи на 45 карбове само по себе си по големият диаметър и по голямото количество въздух ,предполага по високи обороти но не винаги
                    има формула за изчисляване динамиката на газовете и скоросттта която е определяща в случая за зареждането

                    тънка ивица ПАраноик
                    -Аз си мисля нещо, мисля си .
                    -А защо ?? Не мисли просто се наслаждавай !!!
                    Alfa Romeo-eдинственият начин да бъдеш различен !!!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от madboy Покажи съобщение
                      Здравейте ,дано не досаждам но си мисля че всеки един
                      атмосверен двигател както и да е подготвен ТОЙ дори и за 16 в двигател и дори с компромиси в наклона на портовете без валове със променен лифт не може да носи на 45 карбове само по себе си по големият диаметър и по голямото количество въздух ,предполага по високи обороти но не винаги
                      има формула за изчисляване динамиката на газовете и скоросттта която е определяща в случая за зареждането

                      тънка ивица ПАраноик
                      Писах ти к'ъв си, ама да допълня и аз.
                      Няма как да имаш клапан 30мм и да шибнеш карбове 40мм и нещата да станат. То карба е проста система. Минава въздуха през най-тясното и там се получава разреждане и засмуква бензин. Като са клапаните по-малки, не може да засмукат толкова въздух, че той да създаде достатъчен поток, та да стане засмукването.
                      Няма засмукване- няма оргазъм.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X